tirsdag 28. juni 2011

Jaktkurs - veldig snart!!!
Vi har fått program og velkommen mail fra Anna Karin Lundberg som arrangerer jaktkurset vi skal på i neste uke. Kjenner at jeg blir VELDIG NERVØS når jeg får denne mailen. Nå vet jeg jo innerst inne at en god instruktør gjør at ekvipasjen etter avholdt kurs alltid føler at de har lært noe uansett hvilket utgangspunkt man har. Satser på at dette er en virkelig god instruktør!
Vi har fått hjemmelekse; sitt og bli, ligg og bli, avstandsbelønning, apport.
I programmet står det at vi skal trene på rotrening, vannapport, dirigering og vi vil bruke duer og rapphøns!
Jeg har vanskelig for å tenke: "Jippi; detter trenger vi å trene mer på og lære mer om". Jeg tenker: "Hjelp dette kan vi ikke!"
Heldigvis legges det opp til individuell trening. Vi har frafør av sendt inn mail på hva vi ønsker å trene på disse dagene.
jeg hadde vel egentlig tenkt å trene ganske intensivt fram til torsdag/fredag for så å slippe opp litt slik at Moria blir skikkelig sugen på trening. Det kommer til å bli tøft med mange dagers trening sammen med andre hunder og folk for Moria. Hun er ikke spesielt flink til å koble av mellom treningsøkter og spesielt ikke blant andre hunder, så dette kommer til å bli en flott læringsuke for både meg og henne. Jeg gleder meg masse tross alt!!!
Stjørdal; here we comes!!!

1 kommentar: