tirsdag 22. mars 2011

Ja då trene vi triks te i kveld. Moria kan jo en del triks som ostehopp; det har ho lært seg sjøl. Ta klea ut av vaskemaskinen og ut av bøtta når eg skal henge dem opp. Det har ho egentlig tilbydd sjøl. Ho kan også rulle rundt og det har ho lært av Tiril, så egentlig har eg vel ikkje gått bevist inn førr å trene nån triks med ho. Men sia ho kan ta ting ut av bøtta, så tenkte eg at det ville være fint om ho kunne legge ting i bøtta også. Det har vi trent på denne uka. Moria kan no (på kjøkkengulvet) slippe en ting i bøtta når hun må hente tingen langt unna og komme tilbake med den. Bøtta må stå mellom føttene på meg. Reiv meg i håret her ei stund da Moria trudde øvelsen var; hent tingen, slipp tingen og putt hodet i bøtta ; D!!!
Gratulere te Sigurd som faktisk e et halvt år i dag! Kor bli tia av????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar