tirsdag 29. mars 2011

Ei lita oppsummering av dagan som e gått: Lørdagen dro eg og Moria te Håkvik utaførr Narvik på treningssamlig agility. Vi rakk å kjøre en hoppteknikkøvelse og feltarbeid før vi måtte sette kursen heimover igjen. Va fornøyd me at Moria fekk prøve nye hopphinder og trene i nytt miljø. Måtte gå litt tebake på kravan på hoppteknikken merka eg. På felttreninga trente vi kun med musematta. Fløtta oss ikkje opp på hinder. På veien heim kom eg etter ei militærkolonna på Gratangsfjellet. For å unngå kolonna kjørte eg ned Spansdalen og heim. En og en halv time seinare gjekk det ras der! Skremmanes! Blei en tur på kvelden i Hilde sin 30 årsdag. Dagen blei feira på kulturhuset, på velvet, kjempetrivelig lokale. Trivelig å helse på Reingjerdskoggjengen igjen. Forlot selskapet ca halv elleve sia eg sku i Salangstrimkomite på søndagen. Søndagen kom og det snydde og snydde og det hadde det gjort heile natta. Løypemannskapet va tidlig oppe i løypa og trakkemaskinen te SIF hadde gått heile natta. Det lyste ikkje opp før ca klokka tolv på dagen. De som starta før konkuranseløperan hadde ei stri tørn første del av løypa. Der måtte de stort sett trakke løypa sjøl. Løypa va heldigvis i god stand før konkurransen starta. Vinnera i år blei Toralf Heimdal og Line Heimdal. I går va det et aldeles nydelig ver. Moria og eg gjekk 4 km innover i Salangstrimløypa. Ingen vind så man blei skikkelig svett i bakkan. Men uten mat og drikke kunne vi ikkje gå lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar