onsdag 10. oktober 2012


Søndagen ble det elgfall igjen. Per skaut etåring ku til oss. Her er bilda fra slaktinga. Nå er vdet tre dyr igjen på storvallet. Vi har fått begge våre dyr.
En drøm er oppfylt for meg, lydighetskurs med Cecilie Køste. Har drømt om kurs m henne eller Morten Egtvedt helt siden jeg fikk Moria. Takk Dogdiggersdamene for at kurset blir satt opp i Bardu!
Men føler meg ganske rusten med klikkeren og lydigheta kombinert med en snart 10 år gammel aktiv flat som har masse energi oppspart. En dårlig kombinasjon derfor blir det litt "storm trening" en måned før kurset. I går var jeg sammen med Emma og Tone i Bardu og trente. Fokuserte på sitt, ligg og stå og bli i posisjonene. Liggen er bombesikker, mens hun var litt lett i rumpa på sitten og ufokusert på ståen, så på høy tid å begynne å trene!
I dag har mine fantastske bror 35 årsdag. Dagen blir feiret i kveld med kaffe og kaker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar