mandag 15. august 2011

Agilitytrening i Løksebotn i går kveld.
Ragnvald og Per Eirik hadde satt opp en hoppbane kl. 1. Første økta brukte jeg på å stokke føttene på et framforbytte og på litt forskjellige kombinasjoner. Belønnet etter tre hinder for det meste.
Andre økta kjørte vi hele banen etter hinder nr 3 som var slalom. Det var kun et foranbytte, resten var kun å springe på å følge opp hindrene. Moria følger meg godt; hun slakker av på farten når jeg slakker av og springer på når jeg springer på, så jeg må være topp konsentret gjennom hele banen. Vi tok hele banen med ei vegring foran slalom. Det var kun fordi jeg slakket litt opp. Det føles godt å ta 15 hinder etter hverandre med god fart hvor både Moria og jeg springer på. Nå gleder jeg meg til agilitykurs iløpet av høsten!
Kun to og en halv arbeidsdag og så er det FERIE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar