mandag 25. april 2011

Da har jeg fått lastet ned påskebilder etter litt om og men. Overføringskabelen passer nemlig ikke til inntaket på telefonen min lenger. Jeg har en mistanke om at Sigurd har klemt den sammen. Han fikk jo låne telefonen min på hytta, så jeg har bare meg sjøl å takke. Heldigvis har jeg minnekort på telefonen ; D.
Iallefall første dag på fjellet. Lørdagen før palme søndag. Pappa kjørt med og Moria opp te Lillesæter. Måtte gå en del i bakkan pga kramsny og pappa måtte delvis trakke løypa. Var gor og blaut da jeg kom opp, så det va bare å fyre opp å få varme i hytta, tørke klær og sengklær. Gikk en tur over nederste Masterbakkvatnet, men ellers kosa vi oss bære i hytta. Etterkvert kom det folk i Anne og leif si hytta og Torstein m fam va oppe i Eivind si hytta. Marita og Håkon va i Setervoll.
Dagen i dag begynte med fjøsstell ilamme Stein. har pakka ut sekkan og vaska en klesvask. mamma og pappa e kommet ned fra fjellet. Skal lage litt restemiddag no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar