torsdag 20. oktober 2011

Moria, eg og Andy va på en kjempeflott skogstur i går. Vi gikk ut Repperama og videre utover til vi hørte elva framførr oss. Starta da å gå oppover i sikksakk, kom litt øst for Mikkelmyra og videre til trimkassen. Jegeran jakta fra Holtan, så då Per og Santa kom i slukta ned mot trimkassen måtte vi bare komme oss bort derfra. Jeg hadde jo ikke band på hundene. Vi gikk ned igjen etter buveien. Ingen elg var sett i går, men spor var det. Hundan kosa seg skikkelig og sprang i sikksakk langt foran meg. Eg såg dem så vidt nån få ganga då de sjekka om eg va etter dem. Vi har jo ikke gått den veien i sommar, så detta va nytt terrengførr dem og masse nye lukte. I dag e det styrtregn og sny i fjellan. jegeran e ute, men eg har tenkt å sysle inne. Skal på seinvakt seinare i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar