tirsdag 12. april 2011

Blei skitur på meg og Moria i går. Mykkje sny sjøl om det har vært mykkje mildver i det siste, så eg trur nok påska e redda ihvertfall der det e hardt etter skuterløypa. Iallefall gjekk eg vi fra Grendehuset retning Mellomvatnet. Hadde bakglatte ski (som vanlig), så eg gjekk feskebein på flatmark (som vanlig). Blei skikkelig av i arman og skikkelig sliten. Vi gjekk etter skuterløypa i Salangstrimtrasseen helt tell vi kom te de to første hytten. Videre te vi kom tell skuterløypekryss. Valgte å gå et støkke rett fram, men ikkje sekker på om det va rett vei, så då valgte eg å snu. Va som sagt veldig sliten då, så heldigvis va det mest nedover bakka heimover. Delig med en skikkelig skitur iallefall. Turen blei på tre tima tesammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar